Jak się z nami skontaktować?
Infoliniapn-pt.: 7:00 - 20:00
sb.: 7:00 - 15:00
Na bieżąco śledzimy aktualne doniesienia naukowe oraz wytyczne polskich i międzynarodowych towarzystw medycznych w sprawie postępowania w obliczu pandemii SARS-CoV-2.
Zdając sobie sprawę z powagi sytuacji będziemy starali zrobić wszystko, by zapewnić ciągłość niezbędnej opieki i leczenia wszystkim pacjentom, którzy są w trakcie procesów medycznych, potrzebują diagnostyki lub poradnictwa.
Wszyscy pacjenci
Prowadzimy konsultacje i diagnostykę laboratoryjną wszystkich pacjentów planujących rozpoczęcie lub kontynuację leczenia. Spotkania z lekarzami odbywają się w większości za pomocą wideo-konsultacji lub teleporady. Badania diagnostyczne (np. pobrania krwi) umawiane są na konkretne godziny i/lub realizowane w sposób wysyłkowy (np. badania genetyczne).
PACJENCI Z KLINIKI LECZENIA NIEPŁODNOŚCI
Pacjenci spoza grupy ryzyka
Zapewniamy niezbędną opiekę i ciągłość leczenia wszystkim niepłodnym parom, które są w trakcie procesów medycznych – także wykorzystując najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne podczas wideo-konsultacji.
Realizujemy programy zachowania płodności (zamrażania komórek jajowych i nasienia) dla pacjentów onkologicznych oraz wymagających leczenia operacyjnego.
Pacjentów w procesach medycznych z włączonym leczeniem immunomodulacyjnycm (Metypred, GCSF) prosimy o kontakt z lekarzem za pośrednictwem wideo-konsultacji w celu ustalenia indywidualnego postępowania.
Plan postępowania jest indywidulanie ustalany z lekarzem, po szczegółowej analizie sytuacji medycznej i ew. ryzyka, w oparciu o aktualną wiedzę i możliwości.
Pacjenci z grupy ryzyka
Każdorazowo ustalamy indywidualnie sposób postępowania poprzez kontakt z lekarzem za pośrednictwem wideo-konsultacji. W takich przypadkach może być rekomendowana modyfikacja procesu leczenia.
WSZYSCY PACJENCI
Prowadzimy konsultacje i diagnostykę laboratoryjną wszystkich pacjentów planujących rozpoczęcie lub kontynuację leczenia. Nadchodzący czas warto wykorzystać na skonsultowanie się z lekarzem oraz świadome zaplanowanie i przygotowanie się do dalszego leczenia. Koncentrujemy się na tym, by proponować działania, których podjęcie jest bezpieczne i odpowiedzialne. Spotkania z lekarzami odbywają się za pomocą wideo-konsultacji. Badania diagnostyczne (np. pobrania krwi) umawiane są na konkretne godziny i/lub realizowane w sposób wysyłkowy (np. badania genetyczne).
PACJENTKI W CIĄŻY
Pacjenci spoza grupy ryzyka
Zapewniamy ciągłość opieki wszystkim pacjentom. Jeśli zachodzi taka potrzeba wykonujemy badania laboratoryjne, badania USG oraz wszelkie badania prenatalne. Wizyty lekarskie w większości realizujemy za pomocą wideo-konsultacji lub teleporady.
Pacjenci z grupy ryzyka
Każdorazowo ustalamy indywidualnie sposób postępowania poprzez kontakt z lekarzem za pośrednictwem wideo-konsultacji lub teleporad.
PACJENCI W RAMACH NFZ
Pacjenci spoza grupy ryzyka
Zapewniamy ciągłość opieki wszystkim pacjentom. Jeśli zachodzi taka potrzeba wykonujemy badania laboratoryjne, badania USG oraz wszelkie badania prenatalne. Wizyty lekarskie w większości realizujemy za pomocą wideo-konsultacji lub teleporady.
Pacjenci z grupy ryzyka
Każdorazowo ustalamy indywidualnie sposób postępowania poprzez kontakt z lekarzem za pośrednictwem wideo-konsultacji lub teleporad.
PACJENCI WYMAGAJĄCY KONSULTACJI INNYCH SPECJALISTÓW
Pacjenci spoza grupy ryzyka
Zapewniamy ciągłość opieki wszystkim pacjentom. Jeśli zachodzi taka potrzeba wykonujemy badania laboratoryjne, badania USG oraz wszelkie badania prenatalne. Wizyty lekarskie w większości realizujemy za pomocą wideo-konsultacji lub teleporady.
Pacjenci z grupy ryzyka
Każdorazowo ustalamy indywidualnie sposób postępowania poprzez kontakt z lekarzem za pośrednictwem wideo-konsultacji lub teleporad.
BADANIA LABORATORYJNE
Pacjenci spoza grupy ryzyka
Badania diagnostyczne (np. pobrania krwi) umawiane są na konkretne godziny i/lub realizowane w sposób wysyłkowy (np. badania genetyczne).
Pacjenci z grupy ryzyka
Badania diagnostyczne (np. pobrania krwi) umawiane są na konkretne godziny i/lub realizowane w sposób wysyłkowy (np. badania genetyczne).
Najważniejsze informacje – lektura
KORONAWIRUS.GOV.PL
Weryfikacja stanu zdrowia jest obowiązkowa i będzie przeprowadzana kilkukrotnie – podczas rozmowy telefonicznej i umawiania wizyty oraz podczas rejestracji w Klinice.
Prosimy, by nie byli Państwo zaskoczeni prośbą konsultantów INVICTA o udzielenie odpowiedzi na kilka dodatkowych pytań i/lub wypełnienie ankiety.
Nasi pracownicy rutynowo będą pytali o:
Z uwagi na wspólne bezpieczeństwo, prosimy, by do Kliniki nie przychodzić z osobami towarzyszącymi (w tym z dziećmi, jeśli ich nie dotyczy porada/badanie).
Jeśli wystąpią niepokojące objawy mogące świadczyć o zakażeniu, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny i nie pojawianie się w Klinice.
W sytuacji, gdy nie jest absolutnie niezbędna fizyczna obecność w Klinice, wszystkim Pacjentom rekomendujemy korzystanie z wizyt online (video-konsultacja z lekarzem).
Konsultacja video (z domu, online) ma taką samą wartość medyczną, jak wizyta bezpośrednia, a ogranicza ryzyka związane z epidemią koronawirusa.
Wdrożyliśmy standard wizyt zdalnych z wykorzystaniem narzędzia ZOOM, które zapewnia pełne szyfrowanie transmisji i bezpieczeństwo przekazywanych danych.
INVICTA posiada wieloletnie doświadczenie w realizacji wizyt zdalnych – porady przez Internet (video) organizujemy dla naszych pacjentów od 7 lat.
Przebieg wizyty:
Pacjentom, chcącym wykonać badanie nasienia, prosimy w miarę możliwości o dostarczanie do Kliniki materiału pobranego w domu (do jałowego pojemnika, jak na mocz). Na dostarczenie próbki do laboratorium od momentu pobrania pacjent ma 30 min.
By chronić Państwa zdrowie i zapewnić bezpieczeństwo, wdrożyliśmy szczególne procedury związane z higienizacją klinik, ograniczeniem kontaktu bezpośredniego oraz ruchu w klinice, a także minimalizowaniem ryzyka dla personelu.
We wszystkich Klinikach INVICTA stosujemy się do rygorystycznych zasad bezpieczeństwa, higieny i antyseptyki. Od 2009 roku we wszystkich naszych ośrodkach funkcjonują procedury epidemiologiczne, regularnie omawiane i ćwiczone z personelem, audytowane i co roku aktualizowane. Każdy z oddziałów INVICTA objęty jest opieką pielęgniarki epidemiologicznej. Wdrożona została również opieka lekarza epidemiologa.
By zapewnić ciągłość procesów medycznych – skróciliśmy czas pracy klinik i wprowadziliśmy system pracy zmianowej bazującej na wymienności całych zespołów.
Kontakt
//= pll__('Jak się z nami skontaktować') ?>