In Vitro bez Ryzyka Genetycznego

Parom, u których występuje zwiększone ryzyko pojawienia się nieprawidłowości genetycznych u potomstwa, INVICTA proponuje skorzystanie z najnowszych metod diagnostycznych pozwalających na uniknięcie takiego niebezpieczeństwa. In Vitro bez Ryzyka Genetycznego to program zapłodnienia pozaustrojowego połączony z innowacyjnymi technikami analizy materiału genetycznego. Stosowana w jego ramach diagnostyka preimplantacyjną PGD, wykorzystująca metodę FISH oraz sekwencjonowanie genetyczne następnej generacji to dla wielu par jedyna szansa na zdrowe dziecko.

Metodologia opracowana w INVICTA jest unikalna w skali europejskiej – to rozwiązanie niezwykle czułe i skuteczne. Jesteśmy jedynym ośrodkiem w Polsce i Europie, który może zaproponować ją Pacjentom.

Dzięki Diagnostyce preimplanatcyjnej PGD dotychczas udało nam się pomóc m. in. pacjentom, których dzieciom groziły choroby takie jak mukowiscydoza, choroby związane z chromosomem X, choroba Huntingtona, atrofia móżdżkowo-rdzeniowa (SMA), stwardnienie guzowate, hemofilia A, zespół COX’a (cytopatia mitochondrialna), zespół Smith-Lemli-Opitz (SLOS), zespół Turnera, Klinefeltera, Downa, Edwardsa czy Patau.

Obecnie spectrum możliwości jest właściwie nieograniczone – dzięki sekwencjonowaniu genetycznemu następnej generacji jesteśmy w stanie badając materiał przyszłych rodziców, określić, jakie choroby grożą ich dzieciom, a następnie – stosując diagnostykę preimplantacyjną – wyeliminować ryzyko ich wystąpienia.

2017-05-30T16:20:23+00:00 0 komentarzy

About the Author:

INVICTA

Zakończyłaś program in vitro
niepowodzeniem?

Klinika Leczenia Niepłodności INVICTA - Klinika nr 1 w Polsce!

Skorzystaj z Bezpłatnej Konsultacji Lekarskiej
i spotkaj się z naszym ekspertem.