Portal pacjenta

BADANIA, DIAGNOSTYKA, LECZENIE

Poradnia urologiczna

W Klinikach INVICTA diagnozujemy i leczymy problemy związane z układem moczowo-płciowym kobiet i mężczyzn. Określamy przyczynę problemu oraz dobieramy odpowiednią terapię. Leczymy m. in. stany zapalne, nietrzymanie moczu, infekcje, choroby nerek, moczowodów, a w przypadku mężczyzn również impotencję.

Opiekujemy się również pacjentkami zmagającymi się z kłopotami uroginekologicznymi. Uroginekologia to unikalny zakres usług pozwalający na wyleczenie m. in. wysiłkowego nietrzymania moczu, związanego z opuszczeniem macicy i zmianą kąta nachylenia cewki moczowej, wymagającego współpracy ginekologa i urologa. W poradni uroginekologicznej prowadzimy pacjentki przed leczeniem urologicznym (związanym z nietrzymaniem moczu) oraz oferujemy im stałą opiekę już po leczeniu.

badanie usg nerek

W poradni urologicznej wykonujemy m. in.:

• USG układu moczowego (nerki i pęcherz moczowy) – kobiety i mężczyzny
  • USG układu rozrodczego (prącia i jąder, prostaty, powrózka nasiennego)
  • USG gruczołu krokowego – przez powłoki brzuszne
  • USG gruczołu krokowego – transrektalne
  • badania analityczne i mikrobiologiczne

O PACJENCIE

Komu polecamy wizytę w poradni urologicznej?

Konsultacja ze specjalistą, zarówno w przypadku kobiet, jak i mężczyzn, konieczna jest wtedy, kiedy pojawiają się jakiekolwiek niepokojące objawy ze strony układu moczowo-płciowego, np. problemy z oddawaniem moczu, ból podczas oddawania moczu, ból w dole brzucha, nietrzymanie moczu.

W ramach profilaktyki, kontrolna wizyta u urologa zalecana jest wszystkim mężczyznom, którzy ukończyli 50 rok życia. Jeśli w rodzinie mężczyzny występowały wcześniej problemy z prostatą, warto aby do lekarza zgłosił się już po ukończeniu
40 roku życia.

ZOSTAW KONTAKT, ODDZWONIMY

Sprawdź, jak możemy Ci pomóc

WIZYTA W KLINICE INVICTA

Jak przygotować się do wizyty?

Wizyta w poradni urologicznej Kliniki INVICTA jest możliwa bez skierowania, warto jednak przygotować dokumentację medyczną związaną z przebytym leczeniem lub wyniki innych badań diagnostycznych, wykonanych do tej pory.

CENNIK

Poradnia urologiczna

INVICTOPEDIA

Jak się z nami skontaktować